[Ecoxarxabarcelona] Diumenge 22 abril: Trobada autogestió barcelonés / Assemblea Ecoxarxa Barcelona

Trobada d'autogestió de les nostres vides (barcelonés)  / Assemblea de l'ecoxarxa barcelona
Convocada pel diumenge 22 d'abril a les 11h a Aureasocial c/ sardenya 261-263 (Sagrada familia-Barcelona)
Aquesta convocatòria arriba després de la Primera trobada d'autogestió de les nostres vides celebrada el passat 18 de març, i després a les assemblees que s'han celebrat a Gràcia, els dies 27 de març i 10 d'abril, on entre d'altres temes s'ha abordat la reactivació de l'Ecoxarxa de Barcelona.
Per això volem que aquesta trobada del 22 d'abril, serveixi per aglutinar aquests processos i que serveixi per reactivar l'ecoxarxa a nivell de Barcelonés.
A les iniciatives que ja porten entre 1 i 2 anys, com l'us de la moneda social, i les ecobotigues a Gràcia i l'Hospitalet, caldria afegir projectes que s'estan iniciant com les oficines d'habitatge i d'educació, la borsa de treball cooperatiu, el projecte de SHA (salud holística autogestionada), i també totes aquelles iniciatives velles i noves, que afins als principis de la Cooperativa Integral Catalana, es vulguin coordinar a nivell del Barcelonés.

Per tot això, hem pensat en el següent ordre del dia, el qual resta obert a les aportacions que hi hagin tant per escrit com en la pròpia trobada:


ORDRE DEL DIA:
11h  Presentació de la trobada i definició dels seus objectius
11.30h Posta al dia de participants, nuclis d'autogestió local presents i en projecte + iniciatives concretes.
12.30h Eines amb les que ja podem comptar: CES, xarxa social, autogestio.cat, página web.
13.30h  Debat sobre com coordinar-nos entre nuclis d'autogestió local
14.30 Dinar de traje...(porta menjar cuinat per compartir)
16h  Refundem l'Ecoxarxa a nivell de Barcelonés.  Periodicitat de les assemblees. Eines de comunicació i eines de coordinació. Metodologia de presa de decisions. Nuclis d'autogestió local actius i relació entre aquestos.
18h Conclusions i properes convocatòries
La trobada es oberta a totes les persones que vulguin participar.